Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Πολιτική επιστροφών

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία αγοράς.  Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση χωρίς να έχει καταστραφεί η συσκευασία τους και με το παραστατικό αγοράς. Η δαπάνη επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη. Μόλις παραλάβουμε το προϊόν και γίνει έλεγχος της ακεραιότητας του, τα χρήματα θα επιστρέψουν στον λογαριασμό σας και θα λάβετε την αντίστοιχη ενημέρωση στο e mail σας. Η διαδικασία ενδέχεται να διαρκέσει έως και 5-15 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας.

Η εταιρία μας τηρεί την εγγύηση που δίνει η εκάστοτε αντιπροσωπεία στα επώνυμα είδη και προβαίνει σε αλλαγή τυχόν ελαττωματικού προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή το προϊόν αντικαθίσταται χωρίς καμία επιβάρυνση για την αξία του προϊόντος από την πλευρά του πελάτη. Απαραίτητη προϋπόθεση η προσκόμιση του πρωτότυπου παραστατικού αγοράς. Τα έξοδα επιστροφής ελαττωματικού και αποστολής νέου ή επισκευαζόμενου προϊόντος βαραίνουν την Biketec.

Για την παροχή εγγύησης σε οποιοδήποτε προϊόν θα πρέπει να προσκομίζονται τα παρακάτω στο e-mail info@biketec.gr:

• Φωτογραφία του ελαττώματος και ολόκληρου του προϊόντος

• Φωτογραφία του κωδικού του προϊόντος (barcode)  

• Φωτογραφία της Απόδειξης Αγοράς • Περιγραφή του προβλήματος

• Από τις φωτογραφίες θα πρέπει να διαπιστώνεται το πρόβλημα και τα στοιχεία του προϊόντος.

Έλλειψη των παραπάνω, καθιστά αδύνατη την υποβολή αίτησης παροχής εγγύησης από τον κατασκευαστή. Οι όροι παροχής εγγύησης διαφοροποιούνται ανάλογα με τη κατηγορία προϊόντος και τον κατασκευαστή (ενδέχεται να ζητηθούν παραπάνω πληροφορίες).

Σε περίπτωση λάθος παραγγελίας, όπου υπεύθυνος είναι ο πελάτης, η Biketec δεν υποχρεούται για την αντικατάσταση του προϊόντος, παρόλα αυτά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ή με email. Σε περίπτωση αντικατάστασης, όλα τα μεταφορικά έξοδα (η αποστολή του λάθους προϊόντος από τον πελάτη και η αποστολή του σωστού προϊόντος εκ μέρους μας), βαραίνουν τον πελάτη.

Για τυχόν λάθος αποστολές όπου υπεύθυνη είναι η εταιρία, τα μεταφορικά όλα επιβαρύνουν την εταιρία μας και όχι τον πελάτη. Σε αυτήν την περίπτωση απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτή η επιστροφή, είναι το προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που το παραλάβατε, να βρίσκεται στην αρχική συσκευασία του και να μην έχει γίνει προσπάθεια προσαρμογής ή τροποποίησης του προϊόντος.

Στην περίπτωση που μετανιώσατε για κάποιο από τα προϊόντα που παραγγείλατε ή κάνατε λάθος στην παραγγελία που διαπιστώσατε εκ των υστέρων, η ακύρωση γίνεται δεκτή εφόσον δεν έχει ήδη αποσταλεί σε εσάς, χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση.

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, εάν δεν διαθέτετε λογαριασμό στην Τράπεζα Πειραιώς, σας ενημερώνουμε ότι υπάρχουν έξοδα τραπέζης τα οποία θα επιβαρυνθείτε. Σε περιόδους αυξημένης κίνησης παραγγελιών, ενδέχεται η αποστολή να καθυστερήσει. Σε κάθε περίπτωση θα ενημερωθείτε για την εξέλιξη της αποστολής.

Πληροφορίες και τεχνική υποστήριξη για τα προϊόντα παρέχονται μέσω τηλεφώνου (2310764480) ή e-mail (info@biketec.gr).